• FB
  • YT
  • Inst

Urząd Miejski

Przygotowanie i realizacja kampanii wizerunkowej Urzędu Miasta Gniezna zgodnie z jego Misją „Gniezno – Pierwsza stolica Polski, Miasto Św. Wojciecha, łączące tradycje historyczne z nowoczesną gospodarką i przyjaznym środowiskiem dla mieszkańców (…)”.

Zespół ELPOS wdrożył identyfikację wizualną Urzędu Miasta Gniezna, na którą składały się:

  • zewnętrzne tablice urzędowe (tablice reklamowe),
  • wewnętrzne tablice informacyjne (tablice reklamowe),
  • główne tablice modułowe informujące o strukturze pomieszczeń w budynku,
  • logo przestrzenne (tworzywa reklamowe),
  • zabudowa ekspozycyjna (zabudowy) z przestrzennym herbem Miasta.

Działania identyfikacji wizualnej połączono z realizacją zadań związanych z reklamą zewnętrzną.

Zaprojektowano, wykonano i zamontowano:

  • tablice odlewane z mosiądzu,
  • tablice pamiątkowe ze szkła akrylowego (tworzywo pamiątkowe),
  • wolnostojące tablice (tablice reklamowe),
  • pylony w formie flag,
  • trofea, puchary, statuetki,
  • unikatowe oznakowanie w formie piramidek podświetlanych z informacją dla turystów

(reklama świetlna).

Profesjonalnie wykonana, estetyczna i spójna identyfikacja na pewno zyskuje w oczach potencjalnego petenta, ponieważ profesjonalny system wizualny wzbudza zaufanie do marki.

Stanowi także element budowy silnego wizerunku, który przekłada się m.in. na satysfakcję odbiorców.