Urząd Miejski
Przygotowanie i realizacja kampanii wizerunkowej Urzędu Miasta Gniezna zgodnie z jego Misją „Gniezno – Pierwsza stolica Polski, Miasto Św. Wojciecha, łączące tradycje historyczne z nowoczesną gospodarką i przyjaznym środowiskiem dla mieszkańców (…)”.
Zespół ELPOS wdrożył identyfikację wizualną Urzędu Miasta Gniezna, na którą składały się:
- zewnętrzne tablice urzędowe (tablice reklamowe),
- wewnętrzne tablice informacyjne (tablice reklamowe),
- główne tablice modułowe informujące o strukturze pomieszczeń w budynku,
- logo przestrzenne (tworzywa reklamowe),
- zabudowa ekspozycyjna (zabudowy) z przestrzennym herbem Miasta.
Działania identyfikacji wizualnej połączono z realizacją zadań związanych z reklamą zewnętrzną.
Zaprojektowano, wykonano i zamontowano:
- tablice odlewane z mosiądzu,
- tablice pamiątkowe ze szkła akrylowego (tworzywo pamiątkowe),
- wolnostojące tablice (tablice reklamowe),
- pylony w formie flag,
- trofea, puchary, statuetki,
- unikatowe oznakowanie w formie piramidek podświetlanych z informacją dla turystów
(reklama świetlna).
Profesjonalnie wykonana, estetyczna i spójna identyfikacja na pewno zyskuje w oczach potencjalnego petenta, ponieważ profesjonalny system wizualny wzbudza zaufanie do marki.
Stanowi także element budowy silnego wizerunku, który przekłada się m.in. na satysfakcję odbiorców.